Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys.

Ja det kan man väl kalla det. Hemmakväll med föräldrarna blev det. Vi lagade jättegod middag. Klyftpotatis, kött, grönpepparsås och sallad. Men salladen puttade jag åt sidan, jag är ingen salladsmänniska, och kommer trodligen aldrig att bli det heller. 

Såsen var det för övrigt jag som gjorde. Dem håller på att lära mig att göra egen sås för att "det är mycket mer ekonomiskt" och den blev pretty damn good. Så jag tror att det är jag som får stå för såser i framtiden. Kom och hälsa på mig i Norge sen så får ni smaka! *blink blink*

Gammal bild från 05 tror jag. Då visste jag hur man festade i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0