Me like.

Efter bion skjutsade jag hem Emma till Riksten. Riksten tänker ni då, "vart ligger det?" UTE I SKOGEN! Det tog mig ett bra tag innan jag faktiskt hittade ut ur den och när jag äntligen såg en skylt där det stod 'Södertälje' på låg jag självklart i fel fil och tvingades åka tillbaka till Stockholm. Woopido.
(Svängde även av i Södertälje för att åka runt lite. Det är ju så roligt!)


Men mer om bion: Filmen var riktigt bra men...åh varför måste han vara så snygg? Jag satt och dreglade lite under filmen. I smyg. Tror faktiskt att jag har en thing för äldre män.


Kommentarer
Postat av: jane

Vi har det för vår HUGH GRANT!

2010-01-16 @ 10:33:31
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0