Lägenheten.

Någon tyckte att jag skulle lägga in lite bilder. Skulle kunna lägga in jättemånga egobilder på mig om jag vill. Men det vill jag inte. Förresten så får ni redan se så galet mycket bilder på mig, you need a break helt enkelt. Så tänkte att jag kan lägga in lite bilder på lägenheten jag ska bo i. De få bilderna jag atm har dvs.






Okej, det är dessa bilder jag har att bjuda på people.
Kan medge att det inte är världens mest moderna place, men det funkar alldeles utmärkt för mig. Ska som jag nämnde innan, ta med massa saker till lägenheten. Så det blir nog awesome ska ni se.


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅÅh ser hel mysigt ut:D

Den 12 feb har jag hemtenta, Om jag inte har några lektioner den veckan kan jag ju alltid kika in med en blomma ;)

2010-01-21 @ 21:01:33
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: kristina

FÄN SÅ NIZE

2010-01-21 @ 22:01:50
URL: http://kristinawh.blogg.se/
Postat av: jessica

myysigt!!

2010-01-22 @ 12:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0