I'm crazy.

Packade ner de sista av köks- och andra småsakerna idag. Men ärligt talat. Det här funkar inte. JAG funkar inte. Inte nu när jag ska flytta iaf.
 
Kartonger som jag är uppe i nu:
♦ 6 st stora kartonger.
♦ 3 st små kartonger.
♦ 3 kartonger som innehåller en micro, en dammsugare & ett "startkit" till köket.

And the worst part is...jag är inte ens klar med packningen. Snacka om att det behövs en major repacking här. Jag ska bo själv i 5 månader men har packat för en livstid typ. Fast iofs hoppas jag på att få stanna i minst 1 år.

Men det är galet. Jag är galen. Herregud.

Kommentarer
Postat av: kristina

haha been there done that! men visst känns det kul?! man behöver fan mer än vad man tror..

2010-01-26 @ 21:45:42
URL: http://kristinawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0