Igår.Yesterday.

Kvällen blev inte alls som den var tänkt. Efter våran otroligt mysiga dag i Stockholm åkte vi hem, packade ur bilen och gick till sportbaren för att käka.

Det slutade med att vi började prata med bordet bredvid oss och ja, sen blev vi kvar där ett bra tag.
När vi drog hemåt pratade jag med Nettan och hon skulle ut på mc-klubben här i Trosa. (i know, visste inte heller riktigt vad det var och vart det låg. Kan passa på att säga att det är ett uteställe här i Trosa ifall det finns någon nyfiken filur där ute). Men jag tänkte att hey, kan ju ge stället en chans. Var lite mycket massa sugen på öl och där fanns det ju så det räckte och blev över. Så jag drog vidare med en av bordskompisarna från sportbaren och träffade Nettan m fl.
Det blev en helcrazy natt helt enkelt. Jag fattar fortfarande ingenting.

'Stämpeln' man fick när man gick in på mc-klubben. Fin va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0