Händelserik dag.

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag..*trumvirvel*.. klarade teorin!!! Nu är det bara uppkörningen kvar!

Men när jag skulle åka hem tog jag tåget, för jag har blivit för lat för att åka pendel och buss. Men det är något fel på mig. För jag vågar inte sitta inne i själva vagnen där de sköna sittplatserna finns. Varför? Jo för jag är sjukt rädd för dörrarna som man måste vifta med handen för att få upp. Dem vill ju ALDRIG funka när jag står där! Så jag sätter mig alltid lite fint där utanför på en liten pall där det är iskallt och ensamt. Men det är det värt.

Nu till saken.
När jag hoppade på tåget hem idag var jag så sjukt glad och var i min egna lilla värld så jag hängde efter folket och helt plötsligt satt jag i en stol inne i vagnen (!) Jag fick panik. Men det löste sig. När jag skulle av var det någon som gick före mig så jag följde efter henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0