All i want is peace, love and a chocolate bar bigger than my head.

Jaha ja. Resan till arlanda var en upplevelse i sig. På vägen dit ville man vara duktiga så jag och Sebbe satt så fint så. Men på vägen hem när det bara var vi? Nej då jäklar. Vi hittade mamma mia skivan i bilen så vi satte igång den på högsta volym och sjöng så det räckte och blev över. ska det gå till när man åker bil.
Blev som sagt även stopp vid donken, smarrit värre.

Vi var hemma igen kl 7 och vi somnade direkt. Vaknade inte förrän kl 14. Lite smått med ångest sådär. Vi hann med en monopol omgång (som jag för övrigt owned his butt off) och sen var han tvungen att rulla hem med sin bil.


Nu händer det inte speciellt mycket. Ska bara ta det lugnt. Titta på lite desperate housewifes tror jag.
Later.

(Just det! Jag har ÄNTLIGEN fått en bostad i Norge! Nu jäklar går det bra för mig. Längtar för första gången så otroligt mycket dit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0