I need you so much closer.

God morgon på er.
Här sitter jag nyduschad med en kopp kaffe i handen. Jajamensan. Har precis fixat så jag har mitt norska simkort istället nu. Det blir mycket billigare för mig. Så om ni vill ha det, hojta till vettja! Vill inte skriva ut det hur som helst. Man vet aldrig vilka nyfikna filurer det finns där ute.

Om ca 1 timme ska jag ta första promenaden mot jobbet. Ska bli riktigt mysigt faktiskt, för första gången ser jag fram emot det riktigt ordentligt. Jobbet alltså.
Kl 16 slutar jag, så vi hörs senare!

Kör på en sån där titta-jag-håller-i-en-kaffekopp bild. För att
den är så nödvändig.

Ha en fin dag peeps.


Kommentarer
Postat av: jessica

klart ja vill ha ditt nummer issa!!

2010-02-08 @ 12:57:43
Postat av: Natta

kan du ta hem mina papper som kommit till bhg? :P så slipper som ligga och skräpa där ^_^

2010-02-08 @ 17:03:32
URL: http://bound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0