He makes your heart skip a beat, does'nt he?

Så var torsdagen snart över. Och igår hände något oväntat. Liv kom ner och frågade om jag hade lust att möblera om här inne. Få in en extra säng (att ha som soffa) och lite så. För den soffan jag redan har är pytteliten. Jag får ju inte plats i den när jag ligger ner. Och det är ett måste.
Men i alla fall. Det var en rolig idé tänkte jag. "Så bra! Då ringer jag till grannen och hör med henne om hon har tid att komma över!". "Eh..? Okej.." tänkte jag.
Men det blev faktiskt riktigt mysigt. Vi drack lite vin, åt ost och kex och pratade massa skit. Och möblerade om såklart. Dem gick inte härifrån förrän 23.30. Så ja, lite trött är jag nog idag.
Är kanske inte jättenöjd med resultatet. Men det får duga!

Nu är frågan. Knäckebröd eller mat? Jobbigt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0