tisdag.

nu är jag hos emma. det är nice. har en macka i ena handen, oklädd, osminkad. Jättenice tänker ni. Men vi ska åka om 30 min. Hur ska detta gå om man heter issa? Ja, det återstår att se.


EDIT : Det som står över skrev jag för ca 6 timmar sen. Emmas dator levde sin egen värld då. Tänkte bara att ni skulle få höra vilket big no no jag är på morgonen. Att en målare kom in i lägenheten och fick se mig i mina fårmönstrade pyjamasbyxor gjorde inte saken bättre.

Nu sitter vi i alla fall hos Jessica. Vi har gått promenad, lekt med Ella och nu ska vi få smaka bullar gjorda av husmamman själv. Emma skulle tina dem och sa då "Vill ni ha en med kanel eller icke kanel?" Icke kanel är alltså vaniljbulle. För er som inte förstod det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0