Söndag.

Oj vad jag har varit duktig idag. Har noggrant städat våning 1, våning 2 samt våning 3 i vårat stora pippi-hus. Men mitt i alltihop tog jag en break och åkte med Emmpo och Robert till Södertälje där jag inhandlade lite smått och gott. 2 par skor rikare blev jag också.

När jag kom hem städade jag klart och sedan blev det lite övningskörning. Oj oj oj vad jag behöver träning när det gäller att parkera. Jag? Parkera? Big no no om du frågar mig.
men den absolut sämsta dagen i veckan slutade ändå rätt bra med scary movie at Roberts place.
Nu är jag hemma igen. Imorgon ska jag jobba en stund, sedan bär det av till Emmpos "momor och Lennart".

Kissekatten på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0