Herregud.

SRY for the bad update. Jag har..lite utav ett liv för tillfället. Jag pluggar, jobbar, umgås med vänner, städar och har mig. SCORE! Inte för att det är så mycket att hurra för. Eller jo. Vännerna förstås. RAWR.

En tant på jobbet var bara lite störande idag. Först ringde hon på alarmet och ville gå på toaletten. Jag gick dit och hjälpte henne. 2 minuter senare ringde hon igen och jag gick dit.
Issa: Hej hej. Vad har du på hjärtat nu då? "Ler så mycket att det gör ont i kinderna"
Tant: Ja jag vill att du ska ta bort de där smulorna i mitt knä!
Issa: Eh..okej. Absolut! "Tar bort dem"
Tant: Ja men ta bort dem då! Du förstår väl att man inte kan ha smulor i knät!
Issa: Jaja absolut. Så nu är dem borta.

Ytterligare 2 min senare ringer hon igen.
Issa: Jaa?
Tant: Fixa filten! Den är skrynklig!
Issa: (ja det börjar koka i mig) Mhm det ska jag ordna...sådär! Något annat du vill?
Tant: Nej.

2 minuter senare.
Tant:
Jag behöver gå på toaletten!!
Issa: Men du var nyss på toaletten.
Tant: Jaha...men...!! Mumlar någonting och säger sen till mig att gå.
Issa: Okeej..

Ja alltså ibland så tycker jag mindre om mitt jobb. Förlåt. Ska inte var negativ. Men allvarligt? Det finns väl gränser.



Kommentarer
Postat av: nathalie

ja issa du ska komma till norge o jobba! :D det tycker jag iallafall ;)

2009-09-13 @ 17:01:18
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: jane

Vad pluggar du?:D

2009-09-13 @ 21:00:50
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: jessica

HAHA de där känner jag igen:D de e bara och försöka se glad ut även om man typ kokar sönder:D

2009-09-14 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0