Galen kamel.

Jag pluggar nu för tiden som en galen kamel på körkortet. Fick idag ett sms från min körskolelärare "Du har inte glömt teorin ikväll? Pappa kommer nog undra..." .
Men grejen är den att jag orkar inte gå på teorin kl 19.00 ikväll när jag hellre kan glassa runt i en bil med Emmpo. YOU HEARD ME. Emmpo tar förhoppningsvis körkortet idag!
Och eftersom jag inte vill gå på teorin ikväll försöker han lura i mig att han har berättat för pappa. Vilket jag vet inte är sant. Så lätt kan han inte lura mig! Så vad svarade jag på hans fina sms? Nada. Haha sucker!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah söt du är!:D

2009-09-02 @ 15:42:16
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0