Friday night.

Nu sitter jag hemma. Ensam. I mörkret. Eller kanske inte helt ensam. Pappa är ju hemma. Men han har gått och lagt sig. Han ska nämligen iväg tidigt imorgon. Det är väldigt gulligt av honom att tänka på mig. FF är ju inte någonting man kan få varje dag liksom.

Jobbet gick otroligt bra. En äldre dam som var dement var på dåligt humör dock och skrek på mig. Hon fick för sig att vi hade kidnappat henne samt slagit henne.
Damen: Det här är ett fritt land, inte sant?!
Issa: ...jaa?
Damen: Ja...för om det inte är det så flyttar jag till..till...Afrika!!
Issa: *suck*

Vad ska man svara på det liksom? Jaja men åk iväg bara. Jag kan visa dig vägen ut...Eh. Nej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Naaw, söttant ^^ För det första är Afrika inte ett land. Det vet du bättre än någon annnan Issa ;) Och för det andra så är det inte ett särskilt fritt "land" heller för den delen :P Men jag önskar henne all lycka till i Afrika.

2009-09-06 @ 10:14:15
Postat av: issaa

haha nej jag vet att Afrika inte är ett land ;) Men jag bara citerar så som hon sa det. Vi får helt enkelt skylla på tanten :)

2009-09-07 @ 07:11:48
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0