Sådär ja.

Det har verkligen varit en lång dag idag. Men rolig, som jag sa i förra inlägget, stämmer inte riktigt. Morgonen var kanske lite rolig när jag körde med körskolan. Nu är jag nära!

Imorgon bär det av till Linköping med Emmpo för att träffa en kompis och kommer inte hem förrän på söndag. Försökte packa idag. Men det gick väl sisådär. Har just kommit fram till att min plan att ha en liten och behändig väska inte alls går att utföra. Jag säger bara: mycket kläder - liten väska. Kan inte packa helt enkelt. Och någon större väska har vi ju inte. I love it. Så det får bli 2 väskor. Det kommer nog bli sexigt.

Nej roligare än såhär blir det inte. Nu måste jag sova.
 
God natt hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0