Plånboken borta.

Igår kicked ass! Eller i alla fall tills vi kom till Tumba och skulle ta en taxi. Då märkte vi att jag hade tappat min plånbok. (!!) Allt jag visste var att den hade glömts på nattbussen. Så jag slängde mig på mobilen och ringde för att spärra kortet och bad sl att kolla igenom bussen. Dem skulle göra det och ifall dem hittade den skulle dem ringa.

Imorse var det fortfarande ingen som hade ringt. Fan tänkte jag. Jag gick in på facebook och tror ni inte att någon hade skickat ett mail angående en plånbok?! Det stod ett nr som jag kunde ringa om jag ville. Glädjerus gånger tusen och ringde direkt.

Det var en kille som satt bredvid oss i bussen som hade sett att den låg kvar där och då tagit den för att ingen annan dum människa skulle få för sig att stjäla.
Vi träffades idag och jag fick tillbaka min plånbok. Med allting i den! Åh vad jag är lycklig! Trevlig var han också.
Jaja. Livet leker, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0