Otroligt viktig information.

Jobbade lite imorse. Kom hem och var helt slut av någon anledning. (Första gången på ett tag som jag faktiskt behövde gå upp tidigt. Kan bero på det kanske?)
Jag la mig i alla fall i soffan och just då höll dem på att lägga ny asfalt utanför huset. Det innebar att massor med traktorer och stora maskiner åkte utanför. Men i loved it. Det får huset att gunga så härligt.
Varför? Jo för när dem byggde vårat otroligt bästaste (ja, bästaste) hus år 1901 för att vara exakt, väldigt viktig information för övrigt, så fick ett jon för sig att bygga det på lera. Därav rör sig vårat hus så fort något stort fordon åker förbi. Och det är ofta kan jag säga. Men jag har börjat tycka om det. Speciellt nu när jag skulle vila. Inte tänkte jag på oljudet. Jag tyckte om att det gungade lite. Som när man åker bil ni vet.
Jaja nog om mitt prat. Nu är jag trött. Hoppade även in lite på jobbet ikväll. "Pengarna bara ruullar in."


För att himlen var sådär larvigt fin ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0