Jag lever.

Ja jag lever fortfarande. Har inte riktigt orkat sätta mig framför datorn. Konstigt nog.

Igår så åkte jag och Emmpo till Heron för att titta på filmen Upp. Så sjukt rolig! Såg den dock på svenska, kunde inte se den engelska versionen. Men så fort den har släppts ut på dvd och grejer ska den införskaffas!

Idag har dagen spenderats med Emmpo. Vi umgås alldeles för lite så det passade ju bra. Hon följde med mig och föräldrarna för att hälsa på syrran.
Kan man sakna någon som man aldrig har träffat? För det tror jag att jag gör.

Efter det tittade vi på film at Emmpo's. Nu är jag hemma och har städat lite och ska snart tillbaka. Vi ska ha myskväll. Det blir inget festande för min del alltså. Men det gör ingentinng. Jag ska nämligen jobba 08-20 imorgon så festa är uteslutet.
Have a nice halloween! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0