Hängslen nästa?

Idag var det en heldag i huvudstaden som gällde. Emma var med vilket gjorde det ännu roligare.
Jag blev ett par skor och två tröjor rikare. Inte dåligt. Men mina strumpbyxor jag hade på mig idag gjorde mig galen. Så dem ska jag bränna upp inom en snar framtid. Köpte som tur var ett par nya. Ifall ni undrar (vilket ni självklart gör) varför dem gjorde mig galen var för att dem hela tiden fick för sig att glida ner och showa off allting som jag har att erbjuda. Typ. Kanske borde man satsa hängslen till strumpbyxor? Hell yeah. Not.

Nu är jag hemma hos Emma i Tumba. Vi har roat oss med att möblera om i hennes lilla lägenhet. Mycket fint må jag säga.
Nej nu ska vi mysa vidare. Imorgon väntar en lång och rolig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0