Halkkörning - Check.

Idag var jag på halkkörning. Så jäkla effin' kul! Trevlig grupp, fick dela bil med en asskön brud, läraren var toppen och hans humor var the best.
Vi fick alltså sitta två och två i bilarna. Sedan hade alla en radio i bilen så vi kunde höra läraren prata och berätta om hur allt skulle gå till.
Men kommentarerna efter man hade bromsat på banan var ändå klockrena.



♦Jadu Isabelle, Nu hade du nog dött för rätt så länge sen. Men...bra där...
♦Då ska Isabelle och Carro (bruden jag körde med) byta plats i bilen. Alltså dags för nästa brud att ta livet av någon...
♦Oj oj oj. Nu körde Isabelle i 72 km/h och hon kom nästan ut på E18 här! (motorvägen låg en bit framför halkbanan.)

Allt han sa hörde även alla. Ja jag dog av garv i bilen lite titt som tätt.

Riktigt kul var det i alla fall!

Nu ska jag äta min snickers som jag tvingade mamma att köpa till mig och sedan titta på de desperata hemmafruarna. När det väl börjar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0