Crazy bananas.

Idag var det en sån där tisdag igen, ja. Det var ju trevligt. Inte. 
Dagen började med tortyr. Fick gå upp tidigt. Usch. Gick i spöregnet till körskolan och sedan bar det av till Södertälje. Jag som var så otroligt trött somnade på en gång. Körskoleläraren lät mig inte heller glömma det. Jag både snarkade och pratade i sömnen enligt honom. Ja men det var ju trevligt. (Det var för övrigt inte jag som körde då. Så att vi inte får några missförstånd här.)

När jag kom hem lyckades jag och Emmpo få ett slut på allt elände (lång historia) och efter det bestämde vi oss för att gymma. Det gick ju la bra. Stolt issa.
Nu ska jag och föräldrarna titta på Män som hatar kvinnor. Inte den första gången för mig. Men för mina sega föräldrar.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0