What would you do if you knew you could'nt fail?

Ehm. Ja den här dagen började inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vaknade kl 11.30 av att pappa, som var hemma på lunch, knackade på min dörr och förvånat såg på mig som låg nyvaken i sängen. Inte bra. Det blev helt enkelt inte så mycket sömn i helgen. Sen kan ju det tolkas lite som man vill...

Om cirkus en timme ska Emmpo komma hit, byta bil, och sen åker vi till Södertälje. Jag ska nämligen betala för risk1an som jag ska till på tors. Nu är det nära, gott folk. Eller. Man hoppas ju det i alla fall.

Trevligt med det underbara vädret också. Not. Dimma gör inte mitt deppiga hösthumör bättre på något sätt. At all.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0