Typiskt.

Jag har kommit på en sak. Jag måste införskaffa mig ett par nya hörlurar till min underbara ipod.
 
Det sorgliga är att jag kom på det när jag sprang där på löpbandet imorse. Kände mig helt hjälplös faktiskt. Jag kan ju inte springa utan musik?!
Eller. Jo visst kan jag väl det. Men det blir inte samma sak. Man har ju sina vanor. Vissa viker pappret medan andra knögglar ihop det innan man torkar sig, right? Det här är samma sak för mig. Jag måste springa med musik i öronen medan andra klarar sig galant utan det. Hur nu det ska gå till...

Nej nu ska jag göra en stor frukost och kolla på en film jag köpte för några dagar sedan -
På andra sidan häcken. Åh skrattar bara jag tänker på den. Den speedade ekorren. Puss på honom.

Kommentarer
Postat av: nathalie

ååh heter inte han hammy? han är så söt :P

2009-11-03 @ 13:55:17
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Linnea,

Haha :) Uhm, jag ska nog komma på något. Bara det att programmet som den sparas i gör att den kanske kan bli aningen ''grynig'' jag vet inte om det gör något? haha. Om du kollar på min så ser du :)

2009-11-03 @ 19:41:07
URL: http://linneaohyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0