People are always gonna talk... you might as well give them something to talk about.

Nu har jag äntligen fått krypa ner i sängen. Riktigt mysigt faktiskt.
Förut idag så följde jag med Emmpo till hennes teaterträning i Järna. Lite annorlunda grej att göra, men kul var det. Har inte skrattat så mycket på länge. Emmpo och tre assköna killar var där och förgyllde min kväll.

Efter deras träning åkte jag, Emmpo och två av dessa bois till heron och tittade på trubbel i paradiset. Inte en bra film. Så den får absolut inte fyra av fem toasters.
Nu ska jag försöka sova. Imorgon ska jag nämligen få träffa underbara Lisa som jag inte har sett sen i somras. Spännande!
God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0