Mår som jag förtjänar.

Åh gud. Jag kan inte röra mig. Ligger i sängen och det har jag gjort hela dagen. Det enda jag har lyckats göra är att hämta vatten. Mitt huvud känns som om det ska sprängas, jag mår illa, konstant törstig och ja...ni fattar.
Jag ska aldrig mer dricka. Fy. Det blev en vinare och 4 glas öl för mycket helt enkelt. Hur lyckas man?

Men i övrigt så var gårdagen riktigt lyckad! Var så sjukt kul att få träffa bror sin. Fick även höra att jag har feta och goa lår. Självförtroendet steg.

Men men. Nu börjar jag nog sakta men säkert att bli en människa igen. Då ska jag och Emma till Tumba staden och gå runt lite och sen blir det att åka hemåt för mig. Den resan längtar jag till. 1 h fast i en buss. Woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0