Lita aldrig på 118 800!

Jag hade tråkigt. Jag skickade då ett sms till 118 800 - dem som påstår att ha svar på allting.

Issa - Vem är Isabelle Högman?

118 800 - Isabelle är en glad och spontan tjej, hon gör inte mycket förutom att skriva på msn, kolla på Gossip girl och tjata med sina kompisar i telefonen. Hennes huvudfokus är inte läxorna så att säga. Hon har massor med humor och är väldigt söt.

(Jag tittar ABSOLUT INTE på Gossip girl. Har aldrig ens gett det programmet 1 minut av min dyrbara tid. Självklart var jag tvungen att konfrontera dem.)

Issa - Ni påstår att Isabelle Högman tittar på Gossip girl, vilket hon inte alls gör. Vad har ni att säga om det?

118 800 - Jag tror nog att vi vet bättre om hon tittar på Gossip girl än vad du gör, så det jag har att säga om det är att jag har rätt, du har fel! 1-0 till 118 800.

(Jag ville självklart inte släppa denna sak så lätt. Skrev ett långt och bra svar, skulle skicka men då visade det sig att man inte kunde skicka något mer till dem. Vad är det för fegisar som sitter där och svarar egentligen?? 1-0 till 118 800 my ass!)


Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHAHAHAHAHA :P

2009-11-09 @ 20:21:13
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: jessica

HAHAHHAHHAHHAHAH! dagens roligate:D tack för de:D

2009-11-11 @ 15:06:13
Postat av: Amanda

Åh, vad jag tycker om 118 800 :D Dem är ruuliga! Kom igen Issa, bjud lite på dig. Förutom Gossip Girl, så var det ganska träffsäkert. Byt ut Gossip Girl till Mammas pojkar så är det 100-procentigt ;)

2009-11-11 @ 17:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0