Kommer nog att vara tyst resten av kvällen.

Av ren vana brukar jag alltid sjunga med alla låtar jag spelar på datorn när jag sitter och nördar. Idag är inte heller något undantag. Och nu snackar vi inte tyst, utan jag tar i så det räcker och blir över. 
När jag för en liten stund sen gick ner för att prata med föräldrarna om något såg jag att gästerna hade kommit.
Det blev lite hej där och kram här typ. Sen så sa plötsligt den ena gästen:

Gäst: Vad fint du sjöng förut förresten!
Issa: ....va...?
Gäst: Ja man hörde allt dig när du satt och sjöng med någon låt på ditt rum. *blink*
Issa: *Le och gå sedan därifrån för att slå mitt huvud i väggen*

Det var ju lite smått pinsamt.


Kommentarer
Postat av: mersiha

aha hehe. Ja det är många som säger att jag liknar kenza.. :)

2009-11-28 @ 21:26:14
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0