It's the way that he's in your mind.

Nu är jag hemma igen. Men jag vill tillbaka...Fan. Nu hoppas man bara att man får våldgästa personen igen inom en snar framtid. Skulle sitta fint det.

På tågresan hem var Emmpo inte den smidigaste människan som existerar på denna jord. Jag har nämligen döpt om min kära vän Kristina till Negerhora på min mobil. Ett litet internskämt. Emmpo ser då att jag får ett sms av henne och säger högt:

Emmpo: Men vem är negerhora??
Issa: Eh...jo, det är Kristina... *tittar nervöst omkring.*
Emmpo: Jahaa! Men hur mår negerhoran nu för tiden då?
Issa: Bra...

Anledningen till att jag var så kortfattad var för att framför oss, cirkus 2 meter, satt en livs levande neger. Han tittade på oss med mördarblicken nr 1. Det sorgliga är att Emmpo inte såg honom och fortsatte. Själv tittade jag ner i golvet och hoppades att hon skulle sluta prata om negerhoran för en stund...

Men jag tycker om dig ändå Emmpo. You're so knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0