If it makes you happy, it can't be that bad.

Oj vet ni vet ni vet ni??
Jag har inte skrivit här idag för att jag har..håll i hatten nu..jobbat! Det känns ju som att jag gör allt annat än att jobba nu för tiden, så jag blev väldans glad när dem ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag och imorgon. Självklart tackade jag ja.


Nu är jag hemma efter en lång (men underbar) dag på jobbet och hittade lite godis i mitt rum. Funderar dock hur det lyckades ta sig in här. Kan ju omöjligt ha varit jag. Den saken är i alla fall klar.

Kommentarer
Postat av: mersiha

är trött ska nog gå och lägga mig. Hur mår du då ? :D

2009-11-26 @ 18:57:01
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0