I could spend my day watching you smile.

Ja då var man ett par hörlurar rikare nu då. Och inte tog det 5 månader heller. Bra jobbat issa.
Tyvärr blev det inget gym idag. Är helt slut i kroppen. Plus att jag igår var tvungen att ta den där jäkla sprutan mot svininfluensan. Så ja, idag kan jag inte riktigt röra på armen som jag vill. Men man ska väl se från den ljusa sidan? Nu kan jag slicka på hur många handtag som helst utan att riskera att få SI.
Score!

Nu sitter jag här nyduschad och ska om cirkus 2 timmar träffa älskade Emmpo. Vi ska äta lunch på greken. Och ja. På greken. Inte den grekiska resturangen.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linnea,

Haha, okej! :)

Jag gör gärna en till dig om du vill det!

kram Linnea :)

2009-11-04 @ 12:16:43
URL: http://linneaohyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0