Crazy sunday.

Oj oj vilken knasig söndag det har varit.

Började dagen med att gå på skördemarknaden här i lilla tråktrosa. Det var jag, Natta och två kompisar från Täby (dem kom och hälsade på igår kväll).
Vi köpte brända mandlar (det är godast om man tuggar mandeln på vänster sida) men jag ville även ha en grillad korv. Fast det tog ju forever innan man hittade den där jäkla korven. Ena täbykillen blev galen på mig men jag gav mig inte. Ska jag ha korv så ska jag. Efter cirkus 30 min fick jag äntligen min korv och var nöjd.

Senare under dagen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Det slutade då med att vi lånade föräldrarnas bil och cruisade till Täby.
Där chillade vi lite smått och när vi sedan skulle lämna av grabbarna grus märkte vi att bilen inte lät som den skulle. Killarna är som tur var bilnördar och sa att det var något fel med bromsen på ena hjulet (?). Så det lät som in i helvete och kunde gå väldigt fel om hjulet eller bromsen låste sig (Minnet är inte på topp). Jag och Natta var livrädda och förväntade oss att något hemskt skulle hända. Men icke. Det gick galant.

Så nu ligger jag här i sängen, men ska snart släcka lampan tänkte jag. För imorgon är det Stockholm som gäller.
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skördemarknaden var i typ augusti om jag inte missminner mig. Julmarknad var det däremot igår :P



Täbykillarna som vi inte nämner vid namn, antar jag var typ Tommie och Jens eller?

2009-11-30 @ 13:45:12
Postat av: apan

fail

2009-11-30 @ 19:07:38
URL: http://[email protected]
Postat av: issaa

Oj, julmarknaden då haha. yex box, tommie och jens :)

2009-11-30 @ 22:44:26
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0