När ni sover med mig borde ni hålla hårt i era saker.

Just det. Glömde nämna om tisdags natt. Tydligen så har jag gått i sömnen, tagit ur min skena (den i munnen ni vet) och sedan lagt den någonstans i vårat hus. Jag har inget minne av detta men igår kväll när jag skulle sätta in den så låg den inte i burken där den alltid ligger annars. Jag fattar ingenting. Har letat igenom nästan hela huset nu. Men jag hittar den inte. Fan för mig ibland alltså.
Även tidigt imorse vaknade jag och ville se vad klockan var, men mobilen som alltid ligger på nattduksbordet var borta. Jag letade igenom sängen. Tänkte att jag kanske råkade somna med den i handen eller något. Men ikke. Istället gick jag in till rummet bredvid och vad är det som ligger på golvet? Jo min mobil. Precis.
Vad är det jag håller på med?


Kommentarer
Postat av: nathalie

issaaa tips! nattklubbar i sthlm som killar som är 24 - 25 kan gå på! :P alltså INTE viper ;)

2009-07-04 @ 00:29:01
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja men alltså nattklubbar, kan du några? :P

2009-07-04 @ 13:23:39
Postat av: jessica

hahahhah!!

2009-07-04 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0