Liten och oskyldig.

Hittade en låda med gamla saker från min barndom. Min underbara barndom. I en pärm hittade jag massor av bilder på både mig själv och sådana jag hade ritat. Katastof. Redan på den tiden sprack möjligheten att börja med något som innebar konst.
Hittade en bild som var riktigt gullig. Jag citerar:
"Jag heter Isabelle Högman. Jag tycker om att åka skidor och pulka.
När jag är på dagis tycker jag om att måla, snickra, rita och leka i dockvrån.
Jag tycker inte om att bråka och tjata."

Den sista delen är nog inte riktigt sann. Det var säkert dem där dagis-
fröknarna som tvingade mig att säga så. Jag lovar. "Tycker inte om att
tjata." Jag? Ne skulle inte tro det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0