Jobbet kallar.

Vaknade imorse av att chefen på "jobbet" ringde. Tydligen så skulle jag ha börjat jobba kl 7 idag. Men ikke om man frågar mig! Jag minns tydligt att jag kollade på schemat igår senast för att ha helt klart för mig att jag inte skulle jobba. Vilket jag inte skulle enligt schemat jag har fått. Hon sa snällt "Oj, men jaja ibland kan även vi krångla till det." Mm precis. Tro inte att det går att skylla på issa i det här fallet inte.
"Gud vad skönt att jag ska få vara ledig idag" tänkte jag tidigare idag. Men vem ringer inte igen om jobbet? "Hej. Jo vi undrar om du kan komma in som extrahjälp ikväll?" Såklart man ställer upp. Så ska jobba i cirkus 3 timmar. Börjar förresten om 10 min. Kanske borde ta och röra på mig.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: nathali8e

nopp, 18 på vardagar ;)

2009-07-20 @ 21:05:57
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0