Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Jag har inte skrivit här för att.....trumvirvel....jag har jobbat. SUPRISE! Det tar på krafterna. Tro mig. Så fort jag har kommit hem så har jag slängt mig i antingen soffan eller i sängen och somnat inom 30 sek.
Jag vet inte vad det är med mig. Nu för tiden sover jag mycket mer än vad jag har gjort innan. Men trots det är jag tröttare än någonin Jag är rädd för att det kan ha med en viss allergi att göra. Snorar och nyser non stop också nämligen. Pappa däremot. Han tror att jag är gravid. Bra där.

Nej nu är kl mycket. Ska upp tidigt imorgon, måste få min skönhetssömn. Ska även träffa en special person imorgon. Wish me luck. Puss.

Bilder från min och Bellas promenad i Götet. Saknar.

 




Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till! Men vem? xD

2009-07-08 @ 20:49:56
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0