I'm so lonely.

Okej mycket tjat om detta. Men jag klarar verkligen inte av att vara ensam längre. Förut älskade jag det. Vart jätteglad så fort mina föräldrar skulle iväg och att alla mina vänner redan var upptagna med något. Kom ibland till och med på ursäkter så att jag skulle få stanna hemma i min ensamhet.
Nu då? Jag hatar det! Speciellt nu när jag under hela veckan haft turen att få vara med någon. Förutom igår och idag dvs.

Och jag måste bara få säga. Jag saknar J. Tycker om att vara i närheten av honom. Tycker om när han är i närheten av mig. Men det är två veckor kvar tills det kommer hända. Den jäkeln fick för sig att åka till Norge idag och hälsa på sin släkt. Lite dumt tycker jag. Han kunde väl ha väntat till på måndag i alla fall? Och nu struntar vi i att det faktiskt var hans pappa som beställde biljetten. I alla fall liksom. Killar...



Vi har våra stunder så att säga.


EDIT: NATTA KOMMER HIT. JAG ÄR RÄDDAD!!!! :D


Kommentarer
Postat av: sanna

imorgon ska jag starta en tävling där man kan vinna en goodie bag. Men jag behöver tips på vad man kan ha i den. Skulle vara jätte kul om du hade något bra förslag :)

2009-08-02 @ 15:18:23
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: Joakim

Fin blogg du har.

Kolla gärna in min blogg, har frågestund för tillfället! :) Puss.

2009-08-02 @ 17:18:04
URL: http://joakimscene.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA !!

2009-08-19 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0