Ensam hemma.

Usch. Nu fick jag ju vara ensam hemma trots allt. Hatar det. Under den här veckan har jag gjort allt för att slippa vara det. Har också lyckats - tills nu. Okej let's see. Ute är det mörkt, kallt, tomt, tyst....och här inne sitter jag. Låste jag dörren förresten? Oh my. Sluta nu Issa. Det låser av sig självt. Men i alla fall. TÄNK OM...

Inatt sov jag förresten hos J. Imorse runt 7 vaknade vi båda till och märkte då att jag hade satt på mig mina kläder. I sömnen då. Alltså. Det börjar bli riktigt pinsamt nu. Det är en sak om man sover ensam här hemma. Men när det händer bland folk. Shit alltså. Som tur var skrattade han bara.


Om 3 dagar åker jag till TURKLAND!

Kommentarer
Postat av: Natta

Fin blogg :)

Kolla gärna min med !

snart kommer det ett erbjudande med 20% rabatt,

på hemsidan cocoo.se =)..

Håll utkik ;)

/Nat.Ayouti !

2009-07-31 @ 17:03:47
URL: http://bejbiimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0