How can i decide what's right when you're clouding up my mind?

Update om Norway: Vi har fortfarande inte hittat någon lägenhet, jag och Natta. Det är lite illa med tanke på att vi ska flytta dit i januari. Men Bastian ska titta på en lägenhet nu på måndag. Så förhoppningsvis är den lika fin som på bilderna vi har sett, och förhoppningsvis kan vi få första tjing på den. 

Igår ringde jag till Barnehagen och sa att jag jättegärna ville börja jobba där. Dem blev glada och sa att jag skulle börja den 1 februari. Härliga tider. Då hinner jag förhoppningsvis ta körkortet innan. Det är ett måste.

Ikväll blir det bara lugnt med föräldrarna. Ska upp tidigt imorgon för att köra lite i Stälje med fadern min.
Have a great friday night!


Saknar sommaren så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0