Issa's back!

Nu har min Bella och hennes familj åkt hem igen, tråkigt såklart.

Det har varit en helt ok vecka. I fredags gick vi ut i Södertälje. Fick träffa massa gamla klasskompisar, vänner och allt möjligt. Hur roligt som helst! Dock fick jag kanske i mig en aning för mycket, så alla jag pratade med - tänk på att jag var full. Då kan det slinka ur mig en del.
Hoppas jag inte lyckades skämma ut mig allt för mycket.

Nu har vi precis städat klart hela huset. Det har varit både hund och katt här under veckan och eftersom mamma är bacillrädd så fungerar inte det riktigt ihop. Så storstädning it was. Rätt skönt att få det fint. Och nu får jag äntligen sova i min säng igen! Som jag längtar.

Nej nu ska jag ner och hjälpa till med maten. 
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0