Hon är så söt.

Oj vad tiden går fort. Hinner knappt sitta vid datorn längre. So sorry about that.

Idag råkade jag sova till 10.30. Det tyckte inte pappa om som kom och väckte mig. Inte långt efter ringde Emmpo och vi åkte iväg för att handla lite behövliga saker. Jag kom hem med ett par kängor och termobyxor. Mycket viktigt när man ska leva i Norge om cirkus 1 månad, och speciellt när man ska hänga ute med småbarnen hela långa dagarna.

Efter vår lilla shoppingtur åkte jag och pappa till Nyköping för att övningsköra. Det gick väl bra. Fast vilken kaotisk stad! Galet mycket bilar, små gator, alla tutar, högerregel här, huvudled där etc... Jag blev helt crazy medan pappa satt och skrattade åt mig. Snällt, eller hur?

Vi överlevde och nu sitter jag och lyssnar lite på Bo Kaspers Orkester.
Riktigt mysigt band måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0