Hemma i Sverige igen.

Det blev en kort resa..men oj så underbar.

När vi kom fram i tisdags var det första som stod på listan att jag skulle på intervju på ett av de tre barnehagarna (dagis) jag skulle på. Men redan efter intervjun sa hon att jag mer än gärna fick börja jobba där. Det är också samma dagis som Natta jobbar på.

På onsdagen så skulle jag gått på mina två andra intervjuer, men jag tackade nej till dem eftersom jag bestämt mig för att börja jobba på Nattas jobb. Fy så roligt!

I övrigt så har jag fått träffa Nattas kompisar som har så roliga namn. Truls, Stian, Bastian, Hans etc. Men så trevliga dem var. Och språket var inte alls svårt att förstå! Jag har varit jätterädd för att åka dit, men när jag väl pratade med norrmännen så insåg jag hur lätt det var.

Skriver mer imorgon. Nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorn för att plugga massa massa massa teori. Körkortet ska tas innan jag far iväg!

God natt.

Kommentarer
Postat av: EMMA

SV: TACK!:D Jajemensan, det ska bli en novell till svenskan om allt går som jag vill :)

2009-12-17 @ 15:27:46
URL: http://holdens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0