Ändrade planer.

Det blev Stockholm. Men det blev inte övernattning där. Imorgon blir det inte heller någon träff med min gudmor. Ska nämligen jobba. Kunde bara inte säga nej. I need the money.

Men jag och Natta har haft det jättemysigt idag. När vi skulle köpa biljetterna till bion så bestämde vi oss för att satsa på en "hollywoodmeny" till det. Det är alltså två stora läsk och en stor popcorn.

Ja men visst. Vi lämnade kön med en varsin läsk på 0.8 liter samt en popcornkartong större än mitt och Nattas huvud tillsammans. Så vi försökte smyga iväg till biosalongen utan att hela världen skulle se vad vi höll i. Men såklart klarade vi inte det.

Dam: Titta där Linnea! (Hennes barnbarn eller något) Vilken stor kartong! *Pekar på popcornkartongen som Natta håller i*
Natta vänder sig då mot mig och säger irriterat: Issa. Vi är en turistattraktion!
Jag skrattade en del, ja. Hon är ju bara för söt den där Natta.

Förlåt mig fader för jag har syndat.

Kommentarer
Postat av: kristina

du får ju aldrig träffa kvinnan! hon är fail. när kommer du ner till malmö idjut? snygga skor btw

2009-12-02 @ 23:46:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0