Jag är så dålig!

Ikväll har jag bara umgåtts med min papi som jag inte har gjort på länge. Tyckte att det var jättemysigt. Vi tittade på film, åt god middag, drack vin...

Runt kl 22:00 frågade en kompis om han fick komma till mig.
Issa: Hmm. Absolut. Men ska inte du ha skola imorgon?
Freddy: Issa. Varför skulle jag ha skola imorgon?
Issa: För att det är fredag? daah.
Freddy: Men lilla gumman. Det är lördag imorgon.
Issa: ...

Jag fick panik! Jag ska ju jobba i helgen! Så det var bara att säga att vi tyvärr inte kunde ses och sen flyga in i duschen och göra iordning sig för kvällen. Men sorgligt nog hade jag druckit lite för mycket av det goda (vin) och det sitter fortfarande i...! Vad ska man göra?? Jaja. Om 8 timmar ska jag upp. Det hinner lösa sig...förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0