He's been running through my dreams, and it's driving me crazy, it seems.

Hej hopp. Nu är helgen över. Fort har den gått. Chillade med Emmpo och J i fredags, festade i Sthlm i lördags och idag bara segat. En rätt så vanlig helg för min del.
Imorgon skulle det egentligen ha stått skola i schemat. Men ikke. Nu är jag en halvt arbetslös student som måste sätta igång med sitt liv. Usch. Tycker inte om det. Men vad ska man göra?
Så istället för skola imorgon så ska jag och Emmpo fixa och trixa. Vi ska köpa gymkort (nu jäklar ska här tränas! Beach 2010 - here i come!) och sedan blir det teoriplugg och övningskörning som gäller. Jag ska skaffa körkort, så är det bara!

Fredag.


Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0