Guess who's back?

Nu är jag tillbaka från underbara turkiet! I bet you've missed me. Sorry för dåliga upptaderingen. Har haft fullt upp sen jag kom hem. Finns egentligen inte så mycket att säga. Turkiet var iallafall det bästa jag har varit med om på länge. Ska dit nästa år igen, ingen tvekan om saken :) Nu har vi även skaffat lite vänner där nere vilket gör allt ännu bättre, mohaha.

Vad händer i mitt liv nu då? Jag har ingen aning. Blir nästan lite rädd. Men som tur var ringde äldreboendet redan igår och frågade om jag kunde jobba...*trumvirvel* NATT. såklart vågade jag inte säga nej eftersom jag behöver varenda öre jag kan få.
Det var en upplevelse kan jag lova. Skulle vakta en tant som såklart låg och sov hela natten. Snacka om segt att bara sitta i en soffa och stirra in i väggen. Till slut la jag mig ner och råkade somna till. Oops. Men det gjorde inget. Höhö. Ikväll är det att jobba inatt igen som gäller. Så nu måste jag vila.
See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0